laws.tehran.ir

پیشنهاد طرح جدید
(طرح مردمی)


نام : نام خانوادگی : رایانامه : شماره تماس :



متن تصویری که مشاهده می کنید را وارد نمایید:

طرحهای مردمی

باسلام و احترام. با عنایت به بررسی اصلاح مفاد ماده 100 قانون شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد می گردد شورای محترم اسلامی شهرتهران نسبت به ارائه پیشنهاد اصلاح مفاد تبصره 7 این ماده با هدف شفافسازی شرح وظایف و مسئولیت های مهندسین در پروژه‌های ساختمانی و کوتاه کردن دست مالکین و سرمایه داران فاقد صلاحیت از دخالت در امور اجرایی ساخت و ساز شهری اقدام نماید. پیشنهاد می شود مفاد این تبصره به گونه ای اصلاح شود که مسئولیت فنی ساخت‌وساز به عهده مهندسین مجری ذیصلاح حقیقی یا حقوقی مقیم در پروژه قرار گیرد و مهندسین ناظر مسئولیت بازرسی از پروژه ها و ارائه گزارش مرحله ای به شهرداری ها را عهده دار گردند. در همین راستا متنی پیشنهادی به شرح ذیل ارائه می گردد: «مهندسین مجری ساختمان مکلف‌اند عملیات اجرائى ساختمانى که به مسئولیت آن‌ها احداث مى‏شود، طبق مشخصات مندرج در پروانه و نقشه ها و محاسبات فنی ضمیمه آن اجرا نمایند و در پایان کار مطابقت ساختمان با پروانه و نقشه و محاسبات فنى را گواهى کنند. هرگاه مهندس مجری ساختمان تحت مسئولیت خود را برخلاف پروانه مصوب و ضوابط فنی منضم به آن اجرا نماید و یا در پایان کار اجرای آن را برخلاف واقع گواهی نماید و موضع منتهی به طرح در کمیسیون مندرج در تبصره یک ماده صد قانون شهرداری و صدور رأی بر جریمه یا تخریب ساختمان گردد، شهرداری مکلف است مراتب را به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان منعکس نماید. ‌شورای انتظامی سازمان مذکور موظف است مهندس مجری را در صورت تقصیر برابر قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان حسب مورد با توجه به اهمیت ‌موضوع به 6 ماه تا محرومیت دائمی از اجرا و در صورتی که مجدداً مرتکب تخلف شود که منجر به صدور رأی تخریب به وسیله کمیسیون ماده صد‌گردد به حداکثر مجازات محکوم کند. مراتب محکومیت از طرف شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان در پروانه اشتغال درج و در یک از جرائد‌کثیرالانتشار اعلام می‌گردد. شهرداری مکلف است تا صدور رأی محکومیت به محض وقوف از تخلف مهندس مجری و ارسال پرونده کمیسیون ماده صد ‌به مدت حداکثر 6 ماه ازاخذ گواهی امضاء مهندس مجری مربوطه جهت پروانه های ساختمانی شهرداری خودداری نماید. مهندسین ناظر ساختمانی موظفند تطابق عملیات اجرایی ساختمان با پروانه و نقشه های مصوب را بصورت مستمر بازرسی نموده و نتیجه را به مرجع صدور پروانه و سازمان نظام مهندسی ساختمان گزارش نمایند. هر گاه مهندس ناظر گزارش خلاف واقع ارائه کند و یا تخلف را به‌موقع به شهرداری اعلام نکند و موضع منتهی به طرح در کمیسیون مندرج در تبصره یک ماده صد قانون شهرداری و صدور رأی بر جریمه یا تخریب ساختمان گردد شهرداری مکلف است مراتب را به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان منعکس نماید. ‌شورای انتظامی سازمان مذکور موظف است مهندس ناظر را در صورت تقصیر برابر قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان حسب مورد با توجه به اهمیت ‌موضوع به 6 ماه تا سه سال محرومیت از نظارت و در صورتی که مجدداً مرتکب تخلف شود که منجر به صدور رأی تخریب به وسیله کمیسیون ماده صد‌گردد به حداکثر مجازات محکوم کند. مراتب محکومیت از طرف شورای انتظامی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان در پروانه اشتغال درج و در یک از جرائد‌کثیرالانتشار اعلام می‌گردد. شهرداری مکلف است تا صدور رأی محکومیت به محض وقوف از تخلف مهندس ناظر و ارسال پرونده کمیسیون ماده صد به مدت حداکثر 6 ماه از پذیرش مهندس ناظر مربوطه جهت پروانه های ساختمانی شهرداری خودداری نماید. ‌ مأموران شهرداری نیز مکلف‌اند در مورد ساختمانها نظارت نمایند و هر گاه از موارد تخلف در پروانه به‌موقع جلوگیری نکنند و یا در مورد صدور گواهی‌انطباق ساختمان با پروانه مرتکب تقصیری شوند طبق مقررات قانونی به تخلف آنان رسیدگی می‌شود و در صورتی که عمل ارتکابی مهندسان ناظر و‌مأموران شهرداری واجد جنبه جزایی هم باشد از این جهت نیز قابل تعقیب خواهند بود. در صورتیکه مهندسین ناظر و یا مأموران شهرداری عدم حضور مداوم مجری در محل پروژه را احراز و گزارش نمایند، شهرداری مکلف خواهد بود ضمن تعطیل کردن عملیات ساختمانی مراتب را به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان جهت بررسی موضوع و صدور تصمیم مقتضی اعلام نماید. ‌در مواردی که شهرداری مکلف به جلوگیری از عملیات ساختمانی است و دستور شهرداری اجرا نشود می‌تواند با استفاده از مأموران اجراییات خود و‌در صورت لزوم مأموران انتظامی برای متوقف ساختن عملیات ساختمانی اقدام نماید». 4 3
پیشنهاد می شود راسته ی میانی بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان 16 آذر به « دوستداران تهران» نامگذاری و تابلوی مرتبط با آن نصب شود. برای این گذر می توان رویدادها و برنامه های متنوع دائمی یا موضوعی مرتبط با «تهران زیبا و دوست داشتنی» اجرا کرد. انجمن دوستداران تهران آمادگی دارد با تمام توان، عشق و انگیزه این گذر را با هماهنگی نهادهای مرتبط، تبدیل به یک گذر خاطره انگیز با رویکرد انسانی و اجتماعی نماید. بدین ترتیب تهران برای یک نقش جذاب ملی و بین المللی در زمینه ی گردشگری آماده خواهد شد. امیدواریم این پیشنهاد مورد پذیرش قرار گیرد. انجمن دوستداران تهران یک سازمان مردم نهاد است دارای پروانه فعالیت و ثبت شده. در صورت ضرورت، مستندات ارائه خواهد شد. با احترام - محمدهادی محمدی - مدیرعامل انجمن دوستداران تهران 26 دی ماه نود و نه 3 3
لطفاً ترتیبی اتخاذ گردد که تردد عمومی خودرو و موتور سیکلت در مسیر زیر در محدوده پارک جنگلی لویزان ممنوع و این مسیر صرفاً به پیاده روی شهروندان اختصاص داده شود: مسیر از ورودی پارک در انتهای خیابان طجرلو در شیان ، تا هتل شیان و از آنجا تا تالار و رستوراهای شیان در روی قله این محدوده برای استفاده افرادی که اهل ورزش و پیاده روی هستند مناسب است و تردد خودروهای عبوری موجب سلب امنیت ورزشکاران و همچنین رفتارهای ناهنجار ، صداهای بلند مراجعینی که به راحتی با خودرو به آن محل می آیند موجب سلب آسایش و از دست رفتن سکوت جنگل در آن ناحیخ میشود. بسته بودن این محدوده در دوران شیوع کرونا تجربه بسیار خوشایندی بود . تقاضا دارد با تدبیر اتخاذی این شرایط را دایمی نمایید. در صورت لزوم توضیحات بیشتر و تصاویر لازم قابل تقدیم است. باتشکر 1 0
با سلام و احترام؛ با عنایت به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به شماره 21439/2720/160 مورخ 1399/09/26 که در آن رویکرد «بودجه ریزی مشارکتی» به عنوان یک الزام برای تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تهران تعیین شده است. به اطلاع می رسانم رساله دکتری اینجانب با موضوع «مدل بودجه ریزی مشارکتی برای مدیریت منابع شهری» با همکاری اساتید مجرب در دانشگاه خوارزمی و دانشگاه علم و صنعت ایران در حال انجام می باشد و در طی سال های گذشته تجربیات دیگر کشورها به همراه مدل ها، رویکردها و فرایندهای بودجه ریزی مشارکتی مطالعه و بررسی شده است (از جمله برزیل، آمریکا، اروپا، کره جنوبی , ...). براین اساس، اینجانب آمادگی خود را برای همکاری با شورای اسلامی شهر تهران در زمینه تهیه قوانین و آیین نامه ها، طراحی و توسعه مدل ها و فرایندهای بودجه ریزی مشارکتی در سطح شهرداری و نیز توانمندسازی شورایاری‏ ها اعلام می کنم. 7 2
سلام عرض ادب احترام{ باغ لارک_پادگان ارتش} واقع در تهران شمیران اقدسیه میدان ارتش بزرگراه ارتش خیابان شهیدابوالفضل صمیع می باشد لذا از شما خواهشمند این باغ لارک +پادگان ارتش به بوستان تبدیل نمایید شمیران با برجسازی به نابودی به سر می برد.لطفا نگذارید ارگانها و نهادها اعم از خصوصی-دولتی این باغ ها به تملک خود بگیرند و پروژه های که آنان دوست دارند اجرا نمایند.باتشکر 4 0
سلام خدمت مسئولین محترم با توجه به شیوع کرونا، فعالیت‌های عمومی با مخاطرات جدی روبه‌رو شده است. به نظر می‌رسد شورای شهر از توانایی ایجاد الزام اتوماسیون، حداقل در ساختار شهرداری برخوردار است؛ اما هنوز در امور مرتبط به مردم و شهرداری حضور فرد متقاضی ضروریست. بر این اساس پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و همچنین کاهش فساد و افزایش شفافیت، رسیدگی به این مهم در اولویت قرار گیرد. 1399/08/10 12 1
با سلام و احترام اینجانب در خواست دارم مخازنی زیر زمینی ( استخر هایی شبیه به آب انبار های قدیمی) در هر منطقه برای جمع آوری آبهای سطحی تعبیه گردد تا برای آبیاری فضای سبز استفاده گردد.کارکرد دوم این موضوع سیل گیر بودن این مخازن می باشد که در زمانهای بحرانی قابلیت انتقال آب به شکل سریع به آنها وجود دارد. 1399/06/18 8 1
با سلام و احترام پیشنهادی در خصوص خرید و بازسازی خانه های قدیمی و میراثی فرهنگی و تبدیل آن به مکان های پاتوق و بوم گردی را دارم.این کار مدل اقتصادی خوبی برای خریدن این خانه ها می باشد. 1399/06/18 12 0
با سلام و احترام لطفا قوانینی در جهت خرید باغهای تهران از صاحبان آنها و تبدیل آن به تفرجگاه شهروندان اقدام نمایید .می توان از مجتمع های تجاری دور این گونه مراکز هزینه خرید باغ را تامین نمود. 1399/06/22 7 2
با سلام و احترام طرح پیشنهادی : طرح جدید بهسازی شهر تهران اینجانب از اعضا هیات علمی دانشگاه و اساتید مرمت ابنیه و بافت شهری در تهران هستم. و طی پروژه هایی که در چند شهر کشور انجام داده ام. طرحی به نظرم آمد که می¬تواند مشکل فرسودگی بافت شهری و مردگی محلات شهر رابرطرف کند. این طرح بسیار ساده ، شدنی و درآمدزا برای شهرداری است و از سویی برای اسایش و توزیع امکانات برای بخش مسکونی بسیار موثر است.لبته برای بهتر اجرا شدن آن شاید نیاز به توضیحات بیشتر باشد که در صورت توجه شورای محترم شهر اینجانب می تواند کمک معنوی کند. در مطالعات نویسنده به این نتیجه رسیده که دلیل اصلی مرده شدن بخش¬های از شهر یا شب مردگی یا غیره، وجود واحدهای تجاری و کارگاهی است. تجربه نویسنده نشان می دهد بیشترین اسیب را مغازه ها در فرسوده کردن بافت شهری و مسکونی دارند. بدین صورت که وجود یک مغازه در زیر یک ساختمان مسکونی بعد از مرور زمان اجازه ساخت یا تجدید بنا را به ساختمان نداده و به مرور ساختمان که فاقد امکانات (مثل آسانسور، پارکینگ و غیره بوده) سکنه رها کرده و مکان به مرور زمان تبدیل به واحد اداری یا کارگاهی شده یا محلی نامناسب برای زیست افراد متفرقه می شود و به عبارتی بافت شهری و مسکونی از بین می رود. و شهر نواسازی شده و ساختمان های فاقد امکانات مجهز به امکانات شده و بخشی از خودروهای کنار خیابان به پارکینگ ها خواهد رفت. راهکار: 1- صدور بخشنامه ها و مجوزهایی مشوقی به بخش مسکونی ، که در صورت تمایل بخش مسکونی به ساخت، تجدید بنا، هر گونه مخالفت از ساخت از مغازه ها گرفته شود.البته بخش مسکونی موظف به پرداخت اجاره مغازه به مدت یک یا دوسال می باشند. 2- این طرح موجب تجمیع بسیاری واحدهای ریزدانه شده و بسیاری از کوچه های بن بست از بین می رود. 3- تمامی منازل مسکونی داری امکانات پارکینگ اسانسور و تجهیزات مدرن خواهند شد 4- شهر زنده شده و امکان زیست در بسیاری مناطق احیا خواهد شد. 5- هر ساختمانی که بیش از ۲۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و فاقد امکانات ضوروی چون پارکینگ و اسانسور باشد مشمول اجرای طرح شود و ساختمان هایی که دارای این امکانات هستند می بایست بیش از ۵۰ سال از ساخت آن گذشته باشد تا امکان تجدید بنا داده شود. با سپاس 1399/06/18 2 0
املاك ريزدانه در محله هاي كم برخودار كه از فرصت تجميع و تامين پاركينك بهره مند هستند را با ارفاق يك طبقه تشويقي فراهم كنيد تا فرصت ساخت و ساز براي آنها فراهم شود تا ضمن نوسازي و ايمن سازي ساخت و ساز رونق بگيريد و شهرداري در تامين بودجه محله هاي محروم و كم برخوردار براي خدمت رساني دچار معظل نشود . لازم بذكراست كه طرح تفضيلي املاك 100 متر ميتواند با تامين پاركينك تا 4 طبقه را شهرداري مجوز ساخت بدهد و اين امكان مشكلات شهروندان را براي تخريب و نوسازي رفع خواهد كرد در غير اينصورت توجيح ساخت و ساز براي 3 طبقه در شرايط فعلي گراني مصالح ساختمان وجود ندارد . 1399/06/11 2 0
با سلام احتراما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیرات منفی اقتصادی و روانی آن در جامعه و افزایش استفاده از خودروی شخصی در این مدت، جهت افزایش بهره روری از امکانات بالقوه موجود در خیابان ولیعصر (عج) و نلسون ماندلا و حمایت از کسبه و استفاده از فضای پارک ملت و کاهش بار ترافیکی و زیبا سازی خیابان ولیعصر (انتقال ایستگاه سامانه تندور از ابتدای خیابان ولیعصر به پارک سوار شهید افشارضلع شمال شرقی چهار راه پارک وی) پیشنهاد میگردد امکان عبور و مرور خودرو در خیابان ولیعصر از ابتدای چهارراه پارک وی تا ابتدای بزرگراه نیایش بصورت دوطرفه اصلاح گردد. 1399/06/11 1 1
باسلام:ببخشید این موضوع اعتراضه، شهرداری منطقه 15 جدیدن جواز ملک های جنوبی رو نور گیر داده بخاطر اینکه بتواند پول غیر قانونی را مثلا قانونی بشود بگیرد ،مثلا برای گرفتن جواز ملک های جنوبی را نور گیر دادن و مالک بخاطر اینکه زمین کوچک شده موره به اصلاح خلاف کند و پول اضافه به شهرداری پرداخت بکند در صورتی که تا 3 الی 4 ماه پیش ملک های جنوبی نور نداشتن و فقط ملک شمالی نور گیر داره ، سوال ملک جنوبی چگونه نورگیر شهرداری طراحی کرده که دور تا دور دیوار است خواهشمندم این کار غیر قانونی شهرداری منطقه 15 را رسیدگی کنید باتشکر 2 0
با سلام وعرض ادب . طرح و ایده مناسب برای ساخت یک کیلومتر اتوبان در تهران که توسط بخش خصوصی ساخته میشه و بسیار موثر و تاثیرگذار و کار بزرگی در زمان حال برای مدیران مربوطه ثبت،و یکی از شاهراه های اصلی تهران به حساب میاد .با اجرایی بسیار اسان و راحت در مسیری هموار و اجرایی سریع .بنده در مورد این طرح دلایل و مستندات قابل قبولی برای مقامات مربوطه اماده کردم . 1 1
بسمه تعالي باسلام، لطفا با يك شركت دانش بنيان مرتبط قرارداد تحقيق و توسعه و پياده سازي فيلترهاي نانو جذب حداكثري دوده براي نصب در خودروهاي ديزلي شهرداري هاي كلان شهرها مثل: تهران و غيره بر روي خودروهاي سنگين شان از جمله: اتوبوس ها و كاميون ها و بيل هاي مكانيكي و كاميون هاي حمل زباله و غيره ببنديد كه از صفر تا 100 اين كار را جهت به حداقل رسيدن آلودگي هاي اين وسايل صورت دهند. (تقريبا شبيه فيلترهاي "بي پي اف" كه شهرداري سئول براي خودروهاي گسترده ديزلي شان نصب كرد) (منفعت هاي آينده دار اين مورد بسيار بيشتر از هزينه نصب و نگهداري اوليه و بلند مدت آن مي باشد) ./ باتشكر از توجه و پيگيري شما 3 1
بسمه تعالي باسلام، وقت بخير، لطفا كارخانه ها و كارگاه هاي تهران و اطراف تهران را موظف نماييد در فصول پاييز و زمستان براي تامين سوخت شان از انرژي خورشيدي يا زمين گرمايي يا بادي يا انرژي زباله سوزي استفاده نمايند چون در اين فصول سرد سال دولت مجبور مي شود براي تامين گاز خانواده هاي شهري سهميه گاز آنها را قطع يا كم نمايد و آنها نيز مجبور به استفاده از سوخت هاي جايگزين آلوده كننده محيط زيست و هوا مي شوند، لطفا شهرداری و شورای شهر و استانداری هم در انجام اين كار آنها را ياري ، تسهيلات ، تشويق و غيره دهد و مورد ديگري باشد بر عمل به جمله "آسمان آبي ، زمين پاك" + برای موتورسیکلتهای کاربراتوری هم طرحی در نظر بگیرید مثل نصب فیلتر دوده و تبدیل به انژکتوری با همکاری یک شرکت دانش بنیان ./ باتشكر از توجه و پيگيري شما 1 0
این طرح با عنوان "توسعه زیر ساخت حمل و نقل ریلی با هدف مدیریت بحران آلودگی هوا در منطقه 20 شهرداری تهران" و چاپ چند مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی در ابعاد مختلف معرفی که به بررسی ایجاد ایستگاه مترو هم سطح در حد فاصل ایستگاه مترو شهرری و پالایشگاه (روی خط فعال یک مترو تهران) می پردازد. طبق مدل سازی ها دسترسی جنوب غربی (حسن آباد، بهشتی، باقرشهر و ...) و شرقی ( ورامین، فرچک و...) تهران را از طریق اتوبان امام علی بدون نیاز به ورود به محدوده مسکونی و متراکم شهرری به خط یک (با سرمایه گزاری بسیار کمتر نسبت به مدل های مشابه) تسهیل و حدود 30 درصد از ترافیک شهرری به خصوص اطراف بافت متراکم ایستگاه ری کاهش می یابد. همچنین با توجه بافت نا متراکم و در حال رشد محله بهشتی امکان نظارت بهتر و توسعه مدل TOD طبق طرح تفصیلی جدید مصوب شورای اسلامی شهر تهران میسر می باشد که در این صورت 20000 شهروند ساکن در محله بهشتی ضمن استفاده از مد پیاده و دوچرخه از دسترسی بهتر حمل و نقل عمومی برخوردار خواهند شد. جزئیات مقاله اول: https://www.civilica.com/Paper-ICSAU05-ICSAU05_1522.html مصاحبه با خبر ساعت 21 شبکه یک صدا و سیما: http://www.iribnews.ir/009fyc مقاله هفته نامه حمل و نقل : http://transportationweekly.ir/fa/Main/Pdf/226/6 مصاحبه Tinnews با اعضا طرح: https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-198548 2 0
طرح تسهیل تفکیک زباله ها در مبدا 1) در اختیار قرار دادن پاکتهای ویژه برای شهروندان برای زیاله کاغذ، شیشه، پلاستیک و زباله های تر 2) ایجاد سطل های تفیککی در سر هر کوچه 3) تعیین تشویق برای تفکیک زباله در مبداء 2 1
عرض ادب . اعضا و ثبت نام شوراهای محله باید از افراد تحصیلکرده حداقل فوق لیسانس و کاردان مدیر ومدبر و مرتبط به شهرسازی وامور شهری باشند و ازطرفی در منطقه ۲۲ محله ازادشهر وپیکانشهر همه ساله قریب ۲۰ سال از وجود همان اشخاص خاص و عدم سواد مکفی وعدم کارایی در امور شهری و حتی دیپلم و نهایت فوق دیپلم و غیره استفاده میشود که الزاما کارایی ندارند و مشکلات این محله بخصوص پیکانشهر همچنان اگر دوستان شهرداری نباشند میسر نیست لطفا رسیدگی و لحاظ و با جدیت پیگیری شود ممنون از زحمات دوستان و بزرگواران شهرداری 2 1
با سلام و عرض ادب به استحضار می رساند یکی از معضلات اساسی کلان شهرها ، عدم ساماندهی مشاغل آلاینده مخصوصا صنف خدمات فنی اتومبیل در ایجاد سد معبر و آلودگی پیاده روها و نیز ایجاد ترافیک ناشی از پارک دوبل در سطح خیابانهای اصلی و فرعی می باشد . پیشنهاد اینجانب تجمیع کلیه صنوف مرتبط با خدمات اتومبیل (شامل فروشگاههای لوازم یدکی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، جلوبندی ، ..... ) در مجتمع های شبیه گاراژهای قدیم و الزام انتقال این صنوف از سطح شهر به این مجتمع ها می باشد . جهت تامین منابع طرح می توان با تصویب لایحه انتشار اوراق مشارکت در شورای محترم شهر تهران و فراخوان شهروندان به مشارکت عمومی با پوشش تبلیغی و رسانه ای مناسب اقدام نمود . بدیهی است پس از تامین بودجه مربوطه ضمن جانمایی اماکن مناسب این مجتمع های خدماتی در سطح نواحی و مناطق شهری می بایستی به سرعت نسبت به ساخت و تجهیز غرفه های قابل واگذاری به تعمیر کاران اقدام گردد . ساز و کار حمایتی اجاره به شرط تملیک با هماهنگی اتاق اصناف مربوطه می تواند باعث تسریع در تجمیع این صنوف گردد . ضمنا بخشی از این اماکن می تواند بمنظور تامین درآمد شهرداری های مناطق جهت اجاره به غیر در تملک شهرداری باقی بماند . مسلما اخذ عوارض و اجاره بهاء اماکن مذکور کمک شایانی به تامین درآمد های پایدار شهرداری خواهد نمود . بعنوان نمونه میتوان از تجربیات شهرداری مشهد در ایجاد و راهبری مجتمع های خدمات فنی سامان یک و دو در این شهر بهره جست . با اجرایی شدن طرح پیشنهادی یکی از معضلات اساسی شهر تهران مرتفع و در نتیجه موجبات رضایت شهروندان فراهم خواهد شد . با سپاس - علی قاسمی خرم کارمند سازمان فاوای شهرداری تهران 1 1