جوابيه شوراي اسلامي شهر تهران به اعتراض شماره 1/10324 به تاريخ 87/6/24 فرمانداري تهران به متن مصوبه «تعيين نرخ و ساماندهي وضعيت ارائه سرويسهاي مدارس شهر تهران»- تصويبي در يكصد و بيست و دومين جلسه رسمي ـ علني ـ عادي شوراي اسلامي شهر تهران (دوره سوم) منعقده به تاريخ 87/6/5- ابلاغي به شماره 160/1130/9626 به تاريخ 87/6/9
مادهواحده:
"در پاسخ به اعتراض به شماره 1/10324 به تاريخ 87/6/24 فرمانداري تهران به متن مصوبه «تعيين نرخ و ساماندهي وضعيت ارائه سرويسهاي مدارس شهر تهران» - تصويبي در يكصد و بيست و دومين جلسه رسمي ـ علني ـ عادي شوراي اسلامي شهر تهران (دوره سوم) منعقده به تاريخ پنجم شهريور ماه سال 1387 ـ ابلاغي به شماره 160/1130/9626 به تاريخ 87/6/9 و در جهت تأمين نظر آن فرمانداري جداول پيوست شامل:
1- هزينه سرويس مدارس براي خودروهاي سواري و ون
2- هزينه سرويس مدارس براي خودروهاي مينيبوس و اتوبوس
به شرح پيوست (دو جدول) كه ممهور به مهر شوراي اسلامي شهر تهران و جزء لاينفك مصوبه مزبور ميباشند اصلاح ميشود.
(جدول شماره 1)
هزينه سرويس مدارس براي خودروهاي سواري و و ن
(ماهيانه)
رديف | مسافت رفت و برگشت(كيلومتر) | مدت زمان رفت و برگشت (دقيقه)با احتساب سرعت 18 كيلومتر بر ساعت | معطلي سوار و پياده كردن مسافر سواري (دقيقه) | جمع سواري با احتساب 60 دقيقه رفت و برگشت نيمراه | حد متوسط كرايه سواري براي هر دانشآموز و 26 روز سرويسدهي (ريال) | معطلي سوار و پياده كردن مسافر ون (دقيقه) |
1 | 5-0 | 17 | 24=3×8 | 101 = 17 ÷ 24 + 60 | 350/000 | 66=3×22 |
2 | 10 - 0 | 33 | 24=3×8 | 117 = 33 ÷ 24 + 60 | 440/000 | 66=3×22 |
3 | 15 - 0 | 49 | 24=3×8 | 133 = 49 ÷ 24 + 60 | 500/000 | 66=3×22 |
4 | 20 - 0 | 65 | 24=3×8 | 149 = 65 ÷ 24 + 60 | 560/000 | 66=3×22 |
5 | 25 - 0 | 81 | 24=3×8 | 165 = 81 ÷ 24 + 60 | 600/000 | 66=3×22 |
6 | 30 - 0 | 97 | 24=3×8 | 181 = 97 ÷ 24 + 60 | 660/000 | 66=3×22 |
توضيحات:
1- بعد از 30 كيلومتر متناسب با كرايههاي فوقالذكر و به صورت توافقي عمل خواهد شد.
2- حداكثر ظرفيت براي خودرو سواري چهار نفر و براي خودرو ون يازده نفر ميباشد.
3- بيمه كامل سرنشين (نقص عضو و فوت) براي كليه دانشآموزان الزامي است.
4- هزينه هر ساعت سرويس مدرسه با تاكسيسواري مدل 1382 به بالا سي هزار (30/000) ريال و تاكسي ون سي و پنج هزار (35000) ريال در نظر گرفته شده است.
5- براي رفت يا برگشت تاكسي به ابتداي خطي كه در آن فعاليت ميكند به ميزان پانزده دقيقه زمان در نظر گرفته شده است. (چهار بار در نظر گرفته شده برابر شصت دقيقه).
6- براي هر بار سوار يا پياده شدن دانشآموزان به ميزان چهل و پنج ثانيه زمان در نظر گرفته شده است.
7- تعداد روزهاي سرويسدهي در هرماه بيست و شش (26) روز محاسبه شده است. (در ماههاي فروردين و خرداد كرايه براساس تعداد روزهاي سرويسدهي محاسبه خواهد شد)
(جدول شماره 2)
هزينه سرويس مدارس براي خودروهاي مينيبوس و اتوبوس
(ماهيانه)
رديف | مسافت رفت و برگشت (كيلومتر) | حد متوسط كرايه مينيبوس براي هر دانشآموز و 26 روز سرويسدهي (ريال) | حد متوسط كرايه اتوبوس براي هردانشآموز در 26 روز سرويسدهي (ريال) |
1 | 5 - 0 | 170/000 | 120/000 |
2 | 10 - 0 | 190/000 | 140/000 |
3 | 15 - 0 | 210/000 | 160/000 |
4 | 20 - 0 | 230/000 | 180/000 |
5 | 25 - 0 | 250/000 | 200/000 |
6 | 30 - 0 | 270/000 | 220/000 |
توضيحات:
1- بعد از 30 كيلومتر متناسب با كرايههاي فوقالذكر و به صورت توافقي عمل خواهد شد.
2- حداكثر ظرفيت براي مينيبوس بيست (20) نفر و براي اتوبوس چهل (40) نفر ميباشد.
3- بيمه كامل سرنشين (نقص عضو و فوت) براي كليه دانشآموزان الزامي است.
4- تعداد روزهاي سرويسدهي در هر ماه بيست و شش (26) روز محاسبه شده است. (در ماههاي فروردين و خرداد كرايه بر اساس تعداد روزهاي سرويسدهي محاسبه خواهد شد.)