laws.tehran.ir
شماره صدور(ابلاغ) : 160/1153/12021
تاریخ صدور(ابلاغ) : 1387/07/21


نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران

مصوب 1387/07/09


درختواره

کدهای موضوعی

جستجوی درون متن


نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران
ماده‌واحده:
با عنايت به مفاد بند بيست و ششم (26) ماده هفتاد و يكم (71) قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 و الحاقات بعدي آن و در راستاي اجراي مصوبه «الزام شهرداري تهران به راه‌اندازي دفاتر خدمات الكترونيك از طريق بخش خصوصي» ـ تصويبي در پنجاه و چهارمين جلسه رسمي علني ـ فوق‌العاده شوراي اسلامي شهر تهران منعقده به تاريخ 86/8/27 - ابلاغي به شماره 160/972/15026 به تاريخ 86/9/5 شهرداري تهران موظف است بر اساس نرخ بهاي خدمات مندرج در جداول پيوستي شماره يك (بهاي خدمات مربوط به امور شهرسازي) و جدول شماره دو (بهاي خدمات مربوط به صدور مفاصا) كه جزء لاينفك اين مصوبه و ممهور به مهر شوراي اسلامي شهر تهران مي‌باشند از طريق دفاتر خدمات الكترونيك بخش خصوصي اقدام نمايد.
تبصره يكم (1):
با توجه به تأثيرات مالي و ساختاري راه‌اندازي دفاتر خدمات الكترونيك بخش خصوصي در عملكرد شهرداري تهران در حوزه‌هاي مربوط، شهرداري تهران موظف است ضمن ارائه شفاف اثرات بودجه‌اي اقدام مذكور در لايحه بودجه پيشنهادي سال 1388 شهرداري تهران كه در زمان مقرر اعلام خواهد شد نسبت به ارائه گزارش از وضعيت تعديل نيروي انساني مازاد ناشي از راه‌اندازي دفاتر يادشده ، مطابق ضوابط و مقررات موضوعه حداكثر ظرف مدت شش ماه از زمان ابلاغ اين مصوبه به شوراي اسلامي شهر تهران اقدام نمايد.
تبصره دوم (2):
شهرداري تهران موظف است ضمن نظارت دقيق و مستمر بر عملكرد دفاتر خدمات الكترونيك در رعايت بهاي خدمات تعيين‌شده در اين مصوبه، هر سه ماه يك‌بار گزارش عملكرد دفاتر مزبور را به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه نمايد و در صورت بروز تخلف از سوي دفاتر موصوف برخورد قانوني لازم را معمول نمايد.
تبصره سوم (3):
هرگونه تغيير در نرخ‌هاي بهاي خدمات تعيين‌شده در اين مصوبه مي‌بايد مجدداً مراحل تصويب خود را از طريق شوراي اسلامي شهر تهران طي نمايد.