![]() |
||||||||||
|
||||||||||
![]()
اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران ابلاغی به شماره 160/2015/32483 مورخ 93/11/26مصوب 1394/12/18
![]() اصلاحيه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغي به شماره 160/2015/32483 مورخ 93/11/26 مادهواحده:
در اجراي بند بيست و ششم (26) ماده هفتاد و يكم (71) قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 و اصلاحات و الحاقات بعدي آن از تاريخ لازمالاجرا شدن اين مصوبه تعرفه ارائه خدمات دفاتر الكترونيك شهر تهران تصويبي در يكصد و سيامين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر تهران (دوره چهارم) ـ ابلاغي به شماره 160/2015/32483 مورخ 93/11/26 به شرح ذيل اصلاح و جهت اجرا ابلاغ ميگردد. تبصره يكم (1): شهرداري تهران موظف است جداول ذيل اين مصوبه را به كليه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغ نموده و در جهت آگاهي شهروندان از تعرفههاي مصوب اقدام نمايد و ضمن تأكيد بر نصب تعرفهها در محل مناسب و قابل رؤيت در دفاتر خدمات الكترونيك شهر بر فعاليت آنان نظارت مستمر اعمال و گزارش عملكرد خود را هر شش (6) ماه يك بار به شوراي اسلامي شهر تهران ارسال نمايد. ( ![]() جداول این مصوبه در قسمت تصاویر قابل مشاهده است. تبصره دوم (2):
شهرداري تهران موظف است ظرف مدت شش (6) ماه از تاريخ لازمالاجرا شدن اين مصوبه اقدامات لازم در جهت برونسپاري ساير خدمات قابل واگذاري به دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران در حوزههاي مربوط (حوزههاي ستادي شهرداري تهران) را معمول و گزارش آن را به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه نمايد. |