![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
اصلاحيه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغي به شماره 160/1153/12021 به تاريخ 87/7/21مصوب 1393/11/19
![]() اصلاحيه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغي به شماره 160/1153/12021 به تاريخ 87/7/21 مادهواحده:
در اجراي بند بيست و ششم (26) ماده هفتاد و يكم (71) قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 و اصلاحات و الحاقات بعدي آن، از تاريخ ابلاغ اين مصوبه، تعرفه ارائه خدمات دفاتر الكترونيك شهر تهران، تصويبي در بيست و ششمين جلسه رسمي ـ علني ـ فوقالعاده شوراي اسلامي شهر تهران (دوره چهارم) - ابلاغي به شماره 160/1825/20069 مورخ 92/10/1 بهشرح جدول پيوست كه ممهور به مهر شوراي اسلامي شهر تهران و جزء لاينفك اين مصوبه ميباشد، اصلاح و جهت اجرا در سال 1394 ابلاغ ميشود. تبصره يكم (1):
شهرداري تهران موظف است جدول تعرفههاي پيوست اين مصوبه را به كليه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغ نموده و در جهت آگاهي شهروندان از تعرفههاي مصوب سال 1394 اقدام نمايد و ضمن تأكيد بر نصب تعرفهها در محل مناسب و قابل رؤيت در دفاتر خدمات الكترونيك شهر، بر فعاليت آنان نظارت مستمر اعمال و گزارش عملكرد خود را هر ششماه يكبار به شوراي اسلامي شهر تهران ارسال نمايد. جدول نرخ ارائه خدمات دفاتر الكترونيك در سال 1394 در شهر تهران
تبصره دوم (2):
كميسيون معماري و شهرسازي موظف است ظرف مدت چهار (4) ماه از تاريخ ابلاغ اين مصوبه، با همكاري شهرداري تهران طرح ساماندهي فعاليت دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران را تهيه و جهت بررسي نهايي و تصويب به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه نمايد. |