laws.tehran.ir
شماره صدور(ابلاغ) : 160/2015/32483
تاریخ صدور(ابلاغ) : 1393/11/26


اصلاحيه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغي به شماره 160/1153/12021 به تاريخ 87/7/21

مصوب 1393/11/19


درختواره

کدهای موضوعی

جستجوی درون متن


اصلاحيه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغي به شماره 160/1153/12021 به تاريخ 87/7/21
ماده‌واحده:
در اجراي بند بيست و ششم (26) ماده هفتاد و يكم (71) قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 و اصلاحات و الحاقات بعدي آن، از تاريخ ابلاغ اين مصوبه، تعرفه ارائه خدمات دفاتر الكترونيك شهر تهران، تصويبي در بيست و ششمين جلسه رسمي‌ ـ علني‌ ـ فوق‌العاده شوراي اسلامي شهر تهران (دوره چهارم) - ابلاغي به شماره 160/1825/20069 مورخ 92/10/1 به‌شرح جدول پيوست كه ممهور به مهر شوراي اسلامي شهر تهران و جزء لاينفك اين مصوبه مي‌باشد، اصلاح و جهت اجرا در سال 1394 ابلاغ مي‌شود.
تبصره يكم (1):
شهرداري تهران موظف است جدول تعرفه‌هاي پيوست اين مصوبه را به كليه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغ نموده و در جهت آگاهي شهروندان از تعرفه‌هاي مصوب سال 1394 اقدام نمايد و ضمن تأكيد بر نصب تعرفه‌ها در محل مناسب و قابل‌ رؤيت در دفاتر خدمات الكترونيك شهر، بر فعاليت آنان نظارت مستمر اعمال و گزارش عملكرد خود را هر شش‌ماه يك‌بار به شوراي اسلامي شهر تهران ارسال نمايد.
جدول نرخ ارائه خدمات دفاتر الكترونيك در سال 1394 در شهر تهران
رديف عنوان سرويستعرفه مصوب
1انواع ثبت درخواست148،000
2پيگيري106،000
3دستور نقشه44،000
4ثبت گزارشات مرحله‌اي مهندسان106،000
5چاپ نقشه 1/200014،000
6تمديد پروانه مهندسين و اصلاح اطلاعات148،000
7هزينه ورود اطلاعات، كنترل و تحويل آرم طرح ترافيك ساليانه48،000
8ثبت‌نام اوليه آرم طرح ترافيك (اينترنتي)29،000
9ثبت خودرو سازمان‌ها و ارگان‌ها جهت مجوز آرم طرح ترافيك بابت خودرو29،000
10تعويض آرم طرح ترافيك22،000
11چاپ مفاصاحساب عوارض خودرو و موتورسيكلت7،000
12ثبت و اصلاح مشخصات موتور و مالك، پرداخت و صدور مفاصاحساب موتور29،000
13ثبت و اصلاح مشخصات خودرو مالك (سواري، كاميون و...)29،000
14ثبت انواع درخواست‌هاي استعلامات درون يا برون‌سازماني121،000
15تهيه پيش‌نويس پروانه و گواهي148،000
16ثبت قرارداد حمل نخاله‌هاي ساختمان در سامانه29،000
17ثبت شروع بكار عمليات ساختمان29،000
18ثبت اعتراضات به آراي ماده صد148،000
19ثبت دفاعيات و يا شكوائيه‌ها29،000
20ثبت‌نام كارگران29،000
21استفاده از تسهيلات طرح تفصيلي92،000
22بررسي خلاف (مازاد مسكوني زير 50 مترمربع)148،000
23بررسي خلاف (غيرمسكوني مازاد مسكوني بالاي 50 مترمربع)290،000
24مبلغ پايه انواع بازديد (مطابق با فرمول دفترچه)2،300
25مبلغ پايه انواع كنترل نقشه (مطابق با فرمول دفترچه)500
26استعلام طرح و بانك109،000
27چاپ انواع فيش (به ازاي هر برگ a4)7،000
28بازديدهاي مجوز حفاري115،000
29هزينه تفكيك واحدهاي آپارتماني در سيستم بازديد (به ازاي هر واحد مسكوني)23،000
30صدور مفاصاحساب58،000
31اعلام وضعيت ملك در نقشه‌هاي طرح تفصيلي35،000
32صدور برگ مسير پيمانكاران حمل نخاله ساختماني23،000
33ثبت و يا اصلاح مشخصات كاميون و يا تجهيزات خاكبردار29،000
34انطباق نقشه‌هاي معماري با هر يك از نقشه‌هاي سازه، برق، مكانيك و تأسيسات (مطابق با فرمول دفترچه)6،000
35در صورت پرداخت الكترونيك (آرم طرح ترافيك، عوارض خودرو، نوسازي) توسط دفاتر30،000
تبصره دوم (2):
كميسيون معماري و شهرسازي موظف است ظرف مدت چهار (4) ماه از تاريخ ابلاغ اين مصوبه، با همكاري شهرداري تهران طرح سامان‌دهي فعاليت دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران را تهيه و جهت بررسي نهايي و تصويب به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه نمايد.