laws.tehran.ir
شماره صدور(ابلاغ) : 160/2299/1856
تاریخ صدور(ابلاغ) : 1396/02/03


اصلاحیه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تهران ـ ابلاغی به شماره 160/2182/34849 مورخ 94/12/26

مصوب 1396/01/27


درختواره

کدهای موضوعی

جستجوی درون متن


اصلاحيه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الكترونيكي شهر تهران ـ ابلاغي به شماره 160/2182/34849 مورخ 94/12/26 ()
ماده‌واحده:
در اجراي بند 26 ماده 71 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 75/3/1 و اصلاحات و الحاقات بعدي آن از تاريخ لازم‌الاجرا شدن اين مصوبه تعرفه ارائه خدمات دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران تصويبي در دويست و چهل و پنجمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر تهران (دوره چهارم) ابلاغي به شماره 160/2182/34849 ـ 94/12/26 به شرح ذيل اصلاح و ابلاغ مي‌شود.
تبصره يكم (1):
شهرداري تهران موظف است چهار (4) برگ جداول ذيل اين مصوبه را به همه دفاتر خدمات الكترونيك شهر ابلاغ نموده و در جهت آگاهي شهروندان از تعرفه‌هاي مصوب اقدام نمايد و ضمن تأكيد بر نصب تعرفه‌ها در محل مناسب و قابل رؤيت در دفاتر خدمات الكترونيك شهر بر فعاليت آنان نظارت مستمر اعمال و گزارش عملكرد خود را هر شش (6) ماه يك بار به شوراي اسلامي شهر تهران ارسال نمايد.
تبصره دوم (2):
به شهرداري تهران (سازمان فناوري و اطلاعات) اجازه داده مي‌شود با هماهنگي ساير دستگاه‌هاي خدمات‌رسان شهري كليه فعاليت‌هاي قابل عرضه در دفاتر خدمات الكترونيك شهر را مطابق تعرفه‌هاي مصوب و ملاك عمل در دفاتر پيشخوان دولت، به شرح جدول شماره (3) اين مصوبه به دفاتر خدمات الكترونيك شهر ابلاغ نموده و هرگونه تغييرات بعدي در تعرفه‌هاي مذكور را نيز مطابق مصوبات قانوني ابلاغي از طرف مراجع قانوني ذي‌ربط ملاك عمل قرار دهد.