![]() |
||||||||||
|
||||||||||
![]()
اصلاحيه دوم مصوبه «ساماندهي تبليغات محيطي و شهري در تهران» ابلاغی به شماره 160/527/5127 به تاريخ 83/3/19 و اصلاحيه بعدي (اول) آن ابلاغي به شماره 160/565/11271 به تاريخ 83/6/8مصوب 1385/06/07
![]() اصلاحيه (دوم) مصوبه «ساماندهي تبليغات محيطي و شهري در تهران»تصويبي در هفتادمين جلسه رسمي ـ علني ـ فوقالعاده شوراي اسلامي شهر تهران به تاريخ 82/3/12 ( ![]() ![]() در صفحه مشخصات مصوبه تاریخ جلسه هفتادم شورای اسلامی شهر تهران در دور دوم به اشتباه 82/3/11 درج شده است که به شرح بالا اصلاح شد. مادهواحده: مصوبه ساماندهي تبليغات محيطي و شهري در تهران تصويبي در هفتادمين جلسه رسمي ـ علني ـ فوقالعاده شوراي اسلامي شهر تهران به تاريخ 83/3/12 - ابلاغي به شماره 160/527/5127 به تاريخ 83/3/19 و اصلاحيه بعدي آن تصويبي در نود و دومين جلسه رسمي ـ علني ـ فوقالعاده شوراي اسلامي شهر تهران به تاريخ 83/5/27 ابلاغي به شماره 160/565/11271 به تاريخ 83/6/8 به شرح ذيل اصلاح ميشود: الف(جوابيه 1385/08/07)- بند (ج) از ماده دوم (2) مصوبه به شرح ذيل اصلاح ميشود:
"فضاي تبليغات محيطي شهر عبارت از هر نوع مكان و محلي كه به هر شكل ممكن با رعايت كليه مقررات عمومي كشور و هماهنگي با دستگاههاي ذيربط از قبيل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، محيط زيست و راهنمايي و رانندگي شرايط لازم و مناسب را براي استقرار و بهرهبرداري رسانه محيطي داشته باشد، بهنحويكه امكان رساندن پيام به مخاطبان با استفاده از رسانه محيطي در آن مكان ميسور باشد (چه صوتي و چه تصويري). اين فضاها شامل كليه مكانهاي عمومي شهر، فضاهاي تاريخي، تابلوهاي صنفي كه مورد بهرهبرداري تبليغات محيطي عرضه كالاها و خدمات قرار ميگيرند. كف و حاشيه مسيرهاي پيادهرو و سوارهرو، پلها، بدنه مبلمان شهري، ايستگاهها و جداره بيروني و دروني وسايط نقليه عمومي و خصوصي، نماي بناهاي ساختهشده و يا در حال ساخت اعم از خصوصي يا عمومي، آسمان شهر، اشجار و فضاي سبز، كوهها و امثالهم ميباشد." ![]() ب- متن ذيل بهعنوان تبصره دوم به ذيل ماده سوم (3) اضافه ميشود: "تبصره دوم (2): سازمان زيباسازي ميتواند مديريت اجرايي نحوه بهرهبرداري از فضاهاي تبليغات محيطي شهر تهران را به مؤسساتي كه داراي تجربه و سابقه لازم و كافي در امر تبليغات محيطي ميباشند (بر اساس ضوابط و شاخصهاي آئيننامه معاملاتي سازمان) به عنوان مجري (به غير از شركتها و مؤسسات تابعه شهرداري تهران) در چارچوب مفاد اين مصوبه در قالب قرارداد مشخص براي مدت دو سال (قابل تمديد) با رعايت موارد ذيل واگذار نمايد. 1- كليه قراردادهايي كه در شرايط فوق منعقد خواهد شد با مسئوليت و امضاي سازمان زيباسازي شهرداري تهران و مؤسسه مجري رسميت و اعتبار خواهد داشت. 2- درآمدهاي حاصله مستقيماً به حساب سازمان زيباسازي شهرداري تهران واريز ميشود. 3- مالكيت كليه سازههاي تبليغاتي متعلق به سازمان زيباسازي شهرداري تهران ميباشد." ج- متن ذيل به عنوان تبصره سوم به ذيل ماده سوم (3) اضافه ميشود:
"تبصره سوم (3): هرگونه اقدام در خصوص تبليغات محيطي مربوط به جدارههاي بيروني و دروني وسايط نقليه عمومي (اتوبوس، مترو و ساير وسايل نقليه عمومي و تحت پوشش) توسط مجري با هماهنگي دستگاههاي اجرايي ذيربط صورت خواهد گرفت." د- متن ذيل به عنوان تبصره دوم به ذيل ماده چهارم (4) مصوبه فوقالذكر افزوده ميشود: "تبصره دوم (2): سازمان زيباسازي موظف است در خصوص بخشي از فضاي تبليغات محيطي در اختيار خود كه در هر دوره از واگذاري از طريق برگزاري مزايده (پس از سه نوبت آگهي) واگذار نشده است. ضمن خارج نمودن فضاي مذكور از فهرست مزايده بر اساس يكي از بندهاي ذيل اقدام نمايد: يك (1): با انجام كارشناسي لازم فضاي يادشده را حداقل با قيمت پايه مزايده و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح سازمان و با استناد به مفاد ماده سي و يكم (31) و تبصره ذيل ماده سيزدهم (13) آئيننامه مالي و معاملاتي شهرداري تهران و رعايت ضوابط و مقررات موضوعه به صورت حضوري (حراج) توسط كميسيون توافقات به شركتهاي توليدكننده كالا و عرضهكنندگان خدمات داخلي واگذار نمايد. دو (2): در صورت عدم تحقق بند "الف" فوقالذكر علاوه بر مفاد تبصره دوم (2) ذيل ماده ششم از مصوبه اصلي و با انجام كارشناسي لازم با انعقاد تفاهمنامه و به صورت رايگان در اختيار مراكز فرهنگي، آموزشي، مذهبي و تبليغ فرهنگ عمومي قرار داده و يا به منظور فعاليتهاي فرهنگي و اطلاعرساني مربوط به امور شهري مستقيماً در اختيار واحدهاي مختلف شهرداري قرار دهد." |